Treceți la conținutul principal

Sincer.. IMI E SCARBA !!!



  Scriu randurile acestea dupa ce am terminat orele pe care le am aproape zilnic , ocupandu-ma de copiii inscrisi la scoala mea de muzica din Craiova.. Este o caldura insuportabila aici la studio, mai exact 31 de grade Celsius..  Slava Domnului ca am ventilatoarele pe care le folosesc pe scena , fiindca nici pana acum nu mi-a ajuns aerul conditionat pe care l-am comandat de vreo doua saptamani...

Sunt putin nostalgica , mult spus trista, dar cu siguranta intoarsa pe dos de ceva timp.. Poate ca este si din cauza oboselii, sau sunt multe lucruri acumulate.. Sunt multe lucruri pe care nu am reusit sa le duc la bun sfarsit din diferite motive.. Ele ma apasa fix pe inima..

Muncesc de la varsta de 4 ani, luptandu-ma cu mori de vant , straduindu-ma sa ajung cineva..

Voi oameni buni, de fapt noi oameni buni, ne lasam din pacate manipulati .. Mare pacat ca noi nu facem ce vrem cu viata noastra lasandu-ne influentati cu tot felul de cutume si pareri..  Poate este prea mult spus.. Ma refer cu tristete si la muzica noastra, cea de toate zilele, cea pe care o ascultam la Radio sau la Tv..


Nu, nu sunt invidioasa ca nu sunt acum in topuri la Radio, sau ca nu am vreun videoclip aflat in topul celor mai populare pe Youtube , sau super difuzat pe posturile muzicale celebre.. Am gustat din succes, si poate a fost si vina mea ca nu am stiut sa il mentin ..

Ceea ce vreau sa subliniez, este ca ne plangem ca auzim aceleasi piese intr-una, si ca obligat-fortat le invatam pe de rost .. Ceea ce nu stim este ca noi decidem ce ascultam, sau nu, doar spunandu-ne parerea..

Credeti-ma, mai devreme sau mai tarziu, parerea noastra este cea care conteaza, fiindca toti traim din audienta.

M-am saturat si am obosit tot cautand dreptatea. Stiu ca acum nimic nu mai este corect. 
 Nu vreau sa fac vreo revolutie intr-o lume in care oricum mi s-au inchis toate usile in nas.. Am fost finuta cand am spus ca mi s-au inchis usile in nas, mi s-au trantit direct in nas, lovindu-ma peste fata.. Clar, tipic omenesc este sa intri apoi pe geam..
 Am facut si asta, dar la un moment dat , si ala s-a inchis..

Ca idee, noi oamenii prezentam interes , atata timp cat putem aduce beneficii din pacate.. Muzical , din pacate uneori suntem doar cifre , milioane pe Youtube, sau difuzari la Radio..

Pai cum ma sa nu fiu eu suparata cand “eu pun pe note picaturile de sudoare”, cum ar spune batranii mei prieteni de la CIA .. Dupa ce ca transpir si ma tarasc pe coate incercand sa realizez ceva, la finalul zilei, cand trag linie nu reprezint decat un numar in minus sau in plus..

Bai sa ma iertati, dar mie imi e scarba.. Imi e scarba sa vad cat de importanti au ajuns banii.. Stiam de fapt.. Si mie imi plac banii mult, ca doar de aia muncesc, pentru ei, mai ales ca am fost saraca toata viata si normal ca vreau  faima, bani.. Ba da parca mai sunt si om.. Parca mai am si scrupule.. Parca nu as face chiar orice ma ca sa imi ating scopul.. Nu as trece nici peste cadavre si nici nu as calca pe suflete cum o fac multi.. As da eu cateva exemple dar nu ma lasa sufletul .. si buzunarul .. HAHAHAHA

Apropo de faima, nu consider ca am fani si nici nu vreau sa am.. As vrea sa fie doar oameni care sa imi asculte si sa imi aprecieze muzica... Oameni carora sa li se schimbe viata datorita muzicii mele.. Sa pot da exemple.. Asta este puterea unui artisti, de a schimba lumea prin muzica.. Nu de a-si influenta fanii sa bea nu stiu ce suc sau sa poarte chiloti tanga.. 

O mana de artisti cu voce in Romania, iar restul.. IMI E RUSINEEEE.. Nu exagerez, oricine are o zi proasta, este ragusit, nu are chef, este obosit sau nu are un control bun pe scena, dar hai sa fim seriosi, pe bune ?!

Clar ca este loc pentru toata lumea sub soare, si fiecare isi are locul bine stabilit de Dumnezeu. Clar ca situatiile si lucrurile se mai si schimba cu timpul. Acum esti sus, maine esti jos , fiindca viata este plina de surprize..


Nu imi doresc sa ajung numarul unu mondial sau intergalactic, si nici Doamne Fereste declinul cuiva.. Nu am simtit nici macar o data invidie sau ura, poate doar mi-am dorit sa fiu unde consider eu sau altii ca merit. Poate ca fiind martora la succesul unora si altora, mi-am dorit poate sa fiu si eu acolo, dar niciodata nu mi-as dori ca cineva sa nu il mai detina.


Stiu ca ce este al meu este pus deoparte, si pana acolo mai am mult de munca fiindca nu am vreun amant batran sau celebru( nu ca mi-as dori, imi iubesc iubitul si nu mi-as dori niciodata altceva), nici nu provin din  vreun neam de magnati. Nu o sa ma vand niciodata si nici nu o sa devin vreo pupi-n-curista”, eee , daca eram , eram departe acum.. 
Nici nu mai scriam eu acum pe blog, aveam oameni mei.. HAHAHA

Am muncit pentru fiecare lucru pe care il am si am sa o fac pana la sfarsit..

Nu imi este frica sa o iau de la capat, stiu exact ce am de facut si sunt bucuroasa pentru reusitele celor care muncesc , transpirand pentru visul lor..

Ca o incheiere va dedic din suflet aceasta piesa, va rog dati un PLAY, si veti intelege mai bine.. 

                            Cu dragoste, Oana 








Comentarii

Postări populare de pe acest blog

OANA RADU - INAINTE SI DUPA OPERATIILE ESTETICE -

                Hei dragilor,  va pup si va imbratisez pe toti cei care acum cititi aceste randuri. Inainte sa incepem subiectul despre care vom vorbi astazi, as vrea sa va multumesc pentru zecile de mii de “priviri” pe care le-ati aruncat pe blog-ul meu. Am ales sa fac aceste postari, doar pentru a reusi sa ma fac cu adevarat cunoscuta. Asa cum sunt eu , zi de zi , in viata reala. Nu ma consider vreo scriitoare sau bloggerita, nici macar pe departe, si nici nu vreau sa fac din acest lucru un “second job”, fiindca trebuie sa admit, reusesc sa traiesc foarte bine din muzica.      Sa incepem.. Nu cred ca mai este cazul sa precizez cat de mult am slabit. Nu cred ca mai trebuie sa spun ca am tinut cu adevarat regim, si ca nu mi-am taiat stomacul ! Revin putin la ideea aceea , care pentru mine personal este foarte benefica. Aceea cu 10.000 de euro cash, pe care vreau sa ii primesc de la haterii care nu ma cred pe bune , si care sustin in continuare ca m-am operat,

M-AM FACUT DE RAS !!

Nu  este  pentru nimeni un secret ca sunt un om care are simtul umorului. Ma simt putin flatata, chiar daca  ma laud  singura, dar din cate stiu, cei ce au simtul umorului sunt oameni inteligenti.  Am un dar foarte  special ,  nu stiu cum se face ca atunci cand am mai mare nevoie de un moment serios, sau trebuie sa fiu eu serioasa “dau cu bata in balta”. Ceva tipic unui sagetator,  cred ! ! Fiindca postarile mele de pana  acum( doua la numar) au fost foarte citite si apreciate, am decis sa continui sa ma destainui, considerand ca daca imi deschid sufletul in fata voastra nu poate sa fie decat foarte bine! Daca ai puterea sa recunosti cand  gresesti , daca povestesti ceea ce s-a intamplat candva in viata ta, inseamna ca esti un om asumat care are curajul sa le arate celorlalti cine este el cu adevarat. M-am facut de foarte multe ori de ras in viata mea, dar am ales sa selectez cateva dintre cele mai importante momente de acest  gen ! La varsta de 4  ani,  am me