Treceți la conținutul principal

Cum am reusit cu adevarat sa slabesc 60 de kg ?!



Ma uit pe geam si incerc sa imi amintesc cum era atunci cand eram grasa.. 
Greu de amintit, fiindca parca este o alta Oana.. Evident, schimbarea este uriasa, dar cred ca doar fizic, desi de multe ori oamenii care ma cunosteau si grasa imi spun ca zambeam mai des inainte. Poate viata m-a mai intristat pe parcurs, sau poate experienta acumulata isi spune cuvantul, poate nu mai sunt asa naiva si visatoare..

Traiesc acum o alta viata. Din pacate, noi oamenii judecam si ranim fara sa ne dam seama. Cu siguranta am ranit, si cu siguranta am fost foarte ranita din cauza aspectului fizic.. Nu am uitat de unde am plecat si nu voi uita niciodata! Nu voi uita oamenii pe care i-am intalnit in aceasta experienta. Cei care m-au ajutat, cei care m-au sprijinit, dar si cei care au incercat sa ma impiedice. Se spune ca daca vei urca pe o scara pe aceeasi vei si cobori..

Nu vorbesc doar de viata sociala care a fost cat de cat bunicica , fiindca eu eram o persoana foarte sociabila si impacata cu mine, mai mult decat atat, faceam singura glume pe seama mea. Da, chiar faceam asta.. Hahaha , si erau chiar amuzante..





Am vorbit enorm de multe ori despre acest subiect parca sunt scarbita, satula de el, parca este singurul lucru pe care il pot spune despre mine, dar nu am ce sa fac, fiindca slabitului meu “miraculos” ii datorez cumva si popularitatea. Imi amintesc ziua in care s-a lansat si piesa "TU" si absolut toate site-urile online ne cereau o poveste. Cand le-am spus ca am slabit rapid, au "bubuit" vizualizarile.

Aceasta ambitie care a aparut dintr-o data in viata mea, o datorez unui bun prieten care la timpul potrivit m-a tras de mana cum nu a facut-o nimeni, care m-a motivat cu adevarat. Catalin, iti multumesc pentru ca m-ai ajutat. Nu o sa te uit niciodata si o sa ramai foarte important toata viata mea.

Am avut 121 de kg si cel mai putin 59,8 kg. Acum ma situez undeva la 62 de kg, fiindca mai am si perioade in care ma “porcesc”. Vom discuta putin mai tarziu si despre acest obicei care poate parea ciudat, dar il iubesc din tot sufletul meu.

Am slabit relativ rapid, clar nesanatos, dar Dumnezeu m-a ajutat si analizele mele arata foarte bine, cel putin momentan.
Am ales Dieta Dukan, fiindca tot auzisem ca da rezultate rapide, si fiindca toate celelalte 1843583749364937853 de diete pe care le tinusem esuasera, sau, poate eu esuam...




Absolut toate detaliile despre dieta le gasiti pe www.dietadukan.ro . Veti descoperi retete de slabit , alimente pe care aveti voie sa le consumati si surprizaaaaa, putem manca dulciuri fara sa ne ingrasam. Eu trebuie sa ii multumesc mamei mele, care m-a ajutat cu retetele, desi la inceput i s-a parut amuzant ca incep o noua dieta! A fost sigura ca nu o voi duce la capat, de fapt toti oameni din jurul meu au crezut ca voi calca stramb din nou, dar le-am aratat eu cine sunt! Hahahaha ..

Am luat suplimente de slabit, care nu fac decat sa accelereze arderile.
Sunt foarte multe din acestea pe piata. Eu am luat Anastasia Walter Shape. Am fost acuzata si din acest punct de vedere. Nu stiu cu ce am gresit, poate fiindca am fost prea sincera si am spus absolut toate lucrurile asa cum au fost.
Detaliile despre ele le gasiti pe www.anastasiawalter.ro .

Tocmai din cauza slabitului meu brusc , pielea mea nu arata foarte bine. 
Mi se lasasera sanii si pielea de pe brate aproape ca atarna. Doar din aceste motive am apelat la chirurgia plastica. Domnul Doctor Ion Zegrea mi-a reconstruit bratele. Mi-a reconstruit si sanii cu ajutorul implantului mamar. Cu siguranta detalii despre astfel de operatii veti gasi pe site-ul dansului
                                   www.elysium.ro .


Cu aceasta ocazie as vrea sa ii multumesc Domnului Doctor Ion Zegrea fiindca mi-a schimbat viata.
Posibil sa imi mai fac ceva interventii in zona picioarelor, dar inca nu sunt hotarata momentan.

Sport , am facut, insa sunt o fire lenesa. De curand pentru “reconstruirea”corpului si pentru mentinerea greutatii am apelat la X-Body. O prietena tocmai ce si-a deschis un salon de acest gen. Nu este tocmai usor, fiindca esti practic curentat, dar fiindca frumusetea cere sacrificii, nu ai ce sa faci! Va recomand cu incredere sa testati.


        https://www.facebook.com/xbodytome/

“Porceala”este unul dintre cele mai iubite obiceiuri ale mele. Mananc pana simt ca nu ma mai pot misca. Prietenii mei stiu ca nu mint cu absolut nici un cuvant. Din aceasta cauza mai am fluctuatii de greutate. Nu mari, ce-i drept, dar ele exista.


In prezent, mananc aproape normal, aproape orice, dar in perioadele in care vreau sa slabesc, nu depasesc ora 17:00.
Dupa ora 17:00 nu mai mananc absolut nimic !!



Se zvoneste ca mi-am taiat stomacul. Un subiect pe care trebuia neaparat sa il ating. In perioada in care m-am apucat eu de slabit, nu cred ca aveam 100 de Euro disponibili, dar 10.000 oameni buni?! Recunosc ca la un moment dat, ma gandeam la asta, si i-am propus bunicii mele sa ne vindem apartamentul, sa ma operez , si cu restul de bani sa ne mutam undeva, intr-un apartament cu chirie. Bunica mea nu a vrut. Pe moment, am fost foarte suparata. Am fost mult timp suparata pe ea, nu pentru ca nu a vrut sa isi vanda casa pentru operatia mea , ci pentru ca nu a avut incredere in mine la momentul acela.Pe de o parte, nimeni nu iti poate garanta ca vei reusi intr-un domeniu, sau ca vei avea succes.

Mi s-a propus sa imi fac o ecografie in direct ,sau cel putin filmata in care sa se demonstreze ca nu mi-am taiat stomacul, sau ca nu am inel gastric. O operatie de taiere a stomacului costa in jur de 10.000 de euro. Va propun haterilor sa faceti cheta si sa imi dati banii acestia, si atunci , pentru ei chiar ma voi face de ras in public,si o sa va dau peste “botic”cu imaginile.


In prezent, arat asa, dar clar mi-as dori sa am 50 de kg. Poate voi ajunge candva la aceasta greutate. Important este sa te simti bine in pielea ta. Eu mi-as dori sa mai slabesc si acum lucrez la acest lucru..

Ca idee, nu imi doresc sa influentez pe nimeni, doar va pot spune ce am facut eu .

O sugestie pentru cei ce isi cauta motivatia si nu o gasesc, ambitia se afla intotdeauna in interiorul vostru. Veti reusi daca va doriti cu adevarat.
Mie , spre exemplu, imi placeau hainele. Fiindca eram grasa si nu imi puteam gasi ce imi placea, fiindca erau doar marimi foarte mici, imi cumparam foarte multe genti si pantofi . Puteti merge in magazin, sa va cumparati o marime foarte mica dintr-un articol de vestimentatie care va place, si sa tineti dieta pana veti incapea in el.

                    Multa bafta si ambitie va doresc!!!

                                Cu Dragoste,Oana.



Credit: George Ungureanu
Make-up Artist : Lorena Nicola

Comentarii

  1. Eu te felicit pentru ce ai realizat... Pentru că te-am auzit pe tine la tv spunând ca ai ținut dieta dukan, am căutat mai multe informații despre ea. Astfel am găsit un grup minunat pe facebook datorită căruia am slăbit 24 de kg... si acum mă simt mult mai bine în pielea mea... Cu drag, Lidia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi amintesc cum ai venit la tv cu dr. Laslau, spunand ca ai slabit cu dieta ketogenica, nu cu dukan. Unde este adevarul??

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

OANA RADU - INAINTE SI DUPA OPERATIILE ESTETICE -

                Hei dragilor,  va pup si va imbratisez pe toti cei care acum cititi aceste randuri. Inainte sa incepem subiectul despre care vom vorbi astazi, as vrea sa va multumesc pentru zecile de mii de “priviri” pe care le-ati aruncat pe blog-ul meu. Am ales sa fac aceste postari, doar pentru a reusi sa ma fac cu adevarat cunoscuta. Asa cum sunt eu , zi de zi , in viata reala. Nu ma consider vreo scriitoare sau bloggerita, nici macar pe departe, si nici nu vreau sa fac din acest lucru un “second job”, fiindca trebuie sa admit, reusesc sa traiesc foarte bine din muzica.      Sa incepem.. Nu cred ca mai este cazul sa precizez cat de mult am slabit. Nu cred ca mai trebuie sa spun ca am tinut cu adevarat regim, si ca nu mi-am taiat stomacul ! Revin putin la ideea aceea , care pentru mine personal este foarte benefica. Aceea cu 10.000 de euro cash, pe care vreau sa ii primesc de la haterii care nu ma cred pe bune , si care sustin in continuare ca m-am operat,

M-AM FACUT DE RAS !!

Nu  este  pentru nimeni un secret ca sunt un om care are simtul umorului. Ma simt putin flatata, chiar daca  ma laud  singura, dar din cate stiu, cei ce au simtul umorului sunt oameni inteligenti.  Am un dar foarte  special ,  nu stiu cum se face ca atunci cand am mai mare nevoie de un moment serios, sau trebuie sa fiu eu serioasa “dau cu bata in balta”. Ceva tipic unui sagetator,  cred ! ! Fiindca postarile mele de pana  acum( doua la numar) au fost foarte citite si apreciate, am decis sa continui sa ma destainui, considerand ca daca imi deschid sufletul in fata voastra nu poate sa fie decat foarte bine! Daca ai puterea sa recunosti cand  gresesti , daca povestesti ceea ce s-a intamplat candva in viata ta, inseamna ca esti un om asumat care are curajul sa le arate celorlalti cine este el cu adevarat. M-am facut de foarte multe ori de ras in viata mea, dar am ales sa selectez cateva dintre cele mai importante momente de acest  gen ! La varsta de 4  ani,  am me

Sincer.. IMI E SCARBA !!!

  Scriu randurile acestea dupa ce am terminat orele pe care le am aproape zilnic , ocupandu-ma de copiii inscrisi la scoala mea de muzica din Craiova.. Este o caldura insuportabila aici la studio, mai exact 31 de grade Celsius..   Slava Domnului ca am ventilatoarele pe care le folosesc pe scena , fiindca nici pana acum nu mi-a ajuns aerul conditionat pe care l-am comandat de vreo doua saptamani... Sunt putin nostalgica , mult spus trista, dar cu siguranta intoarsa pe dos de ceva timp.. Poate ca este si din cauza oboselii, sau sunt multe lucruri acumulate.. Sunt multe lucruri pe care nu am reusit sa le duc la bun sfarsit din diferite motive.. Ele ma apasa fix pe inima.. Muncesc de la varsta de 4 ani, luptandu-ma cu mori de vant , straduindu-ma sa ajung cineva.. Voi oameni buni, de fapt noi oameni buni, ne lasam din pacate manipulati .. Mare pacat ca noi nu facem ce vrem cu viata noastra lasandu-ne influentati cu tot  felul de cutume si pareri..  P